Reštauračné služby

Jedlá a nápoje sú podávané v celom priestore reštaurácie Áčko príjemnou obsluhou. Priestor má kapacitu 100 miest. Aktuálny jedálny a nápojový lístok si môžete prezrieť priamo na týchto stránkach.

V letných mesiacoch pribúdajú v ponuke jedlá a nápoje typické pre teplé letné počasie ako osviežujúce limonády, miešané nápoje a čapované nealkoholické pivo

V zimnom období podávame niekoľko druhov sypaných čajov, horúcich nealko ale aj alko nápojov, ktoré zahrejú počas mrazivých dní.

V čase podávania denného menu (od 9:00 do 14:00) je obsluha plne k dispozícii s možnosťou objednania všetkých ponúkaných jedál.

Akceptujeme stravné poukážky Ticket restaurant, Vaša stravovacia, DOXX, Chéque Déjeuner, Sodexho PASS, ďalej platobné karty Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro, Master Card Electronic, Dinners Club.

Otváracia doba

Reštaurácia je otvorená denne, pondelok – štvrtok od 9:00 do 21:00, piatok – sobota od 9:00 do 23:00 a v nedeľu od 10:00 do 21:00.

Rezervácia stola

Stôl je možné rezervovať kedykoľvek počas otváracej doby priamo v reštaurácii alebo na telefónnom čísle +421 905 311 0­00. Pri rezervácii je potrebné uviesť nasledujúce informácie: meno a priezvisko, telefónne číslo, čas príchodu, počet osôb, prípadne číslo stola.

Donáška jedla a pizze

Rozvoz pizze a jedla na objednávku (akéhokoľvek jedla z jedálneho lístka) je denne od 08:00 do záverečnej hodiny aktuálneho dňa. Jedlo rozvážame v meste Šurany, Šurany časť Kostolný Sek, Šurany časť Nitriansky hrádok a v obciach Úľany nad Žitavou, Lipová, Bánov, Hul.

Raňajkové menu

V čase od pondelka do soboty podávame od 9:00 do 10:00 raňajkové menu (v inom čase jedlá nie je možné objednať). Na výber je z troch jedál – hemendex (šunka s vajcom), miešané vajcia a párky.

Reklamácia jedla

V prípade nášho pochybenia možno jedlo reklamovať. Po reklamácii pripravíme nové jedlo, avšak reklamované je nutné vrátiť. Podmienkou je, aby zostalo neskonzumované minimálne ¾ jedla, nech môžeme reklamáciu posúdiť.

Reklamácia donášky

V prípade donášky je jedlo možné reklamovať buď priamo u vodiča alebo na telefónnom čísle +421 905 311 0­00. Po reklamácii pripravíme nové jedlo a odvezieme reklamované. Podmienka neskonzumovanej ¾ jedla zostáva nemenná.

Bez zachovania spomínaného množstva nevyhovujúceho jedla nie je možné reklamáciu uskutočniť.